Harmony - Folklórna edícia


Web

Komunikácia

Video

Koncept

Skadiaľ som, stadiaľ som, slovenského rodu som

Harmony sa rozhodlo osláviť 190. výročie výroby papiera v Harmanci novou folklórnou edíciou. Ako na to? Celý koncept edície aj kampane sme postavili na texte známej ľudovej piesne „Po nábreží koník beží“. Poukázali sme tak na slovenský pôvod značky a zároveň aj na dizajny inšpirované autentickými vzormi z piatich slovenských regiónov. Tie sme poctivo prekreslili a adaptovali do vlastných kompozícií pre 14 produktov edície

Ľubozvučný spot a neuveriteľná odozva

Nosným prvkom kampane sa stal muzikálovo ladený online spot pripravený v spolupráci s lokálnym Folklórnym súborom URPÍN - víťazmi šou Zem spieva. Doplnili sme aj súťaže na FB a na microsite o folklórne kabelky, náušnice a pod., ktoré ručne namaľovala dizajnérka Šopa dizajn. Výsledky? Edícia aj samotné video dosiahlo len na Facebooku až 4 300 pozitívnych reakcií a 1 000 zdieľaní. A na Youtube až 465 000 pozretí