Harmony - Jeden by nemal robiť všetko


Web

Komunikácia

Video

Koncept

Print

Aplikácia

Silný insight a zapojenie produktu

Ako uviesť na trh novú edíciu papierových utierok prispôsobených na rôzne použitie? Mohli sme spraviť klišoidnú produktovú kampaň so zábermi na naleštenú domácnosť a usmiate gazdinky. My sme však našli dôležitý insight, podľa ktorého doma denne upratuje iba 16 % mužov. Preto sme sa rozhodli poukázať na tento problém, zastať sa všetkých žien a inšpirovať páry k deľbe domácich prác priamo s našimi papierovými utierkami.

Spontánne PR a nadšenie cieľovej skupiny

O našej kampani napísali mnohé médiá a ženské magazíny bez jediného investovaného eura. Hlavný spot vyvolal nadšenie žien aj na sociálnych sieťach, kde získal vyše 2500 pozitívnych reakcií a 850 zdieľaní. Kampaň sme rozvetvili aj do edukačných článkov a štatistík na microsite, mobilnej aplikácie na deľbu práce a zapojili sme aj známe influencerské páry na Instagrame. Aj vďaka tomu sme naučili stovky domácností, že jeden by nemal robiť všetko.