Je to jednoduché

Stačí prísť do pobočky rýchlej a spoľahlivej slovenskej pošty. Vystáť si dlhý rad a podebatiť s ľuďmi, ktorí majú už 5 rokov MHD zadarmo. Pred okienkom si nevšímať kadejaké 90´s žreby, čo sľubujú 3x výhru či roztočenie kolesom. Kúpiť milión známok k vášmu miliónu obálok. Pod zámienkou praxe zamestnať niekoľkých brigádnikov na „oblizovanie slovenských pamiatok odzadu“. Ďalej „pečiatkarov a strojopiscov“ na vyplnenie adries a milého oslovenia vášho cteného mena. Nájsť 50-tisíc kuriérov, ktorí vedia, kde ste, čo chcete a kedy máte náladu prečítať si vašu poštu. Ľahké a praktické.

Alebo sa tomuto offline riešeniu vyhnúť a využiť modernú silu a súčasný potenciál E M A I L U.

#janiesomLeopold #ktodokelujeadmin.leopold@majsterwebu.sk

Je množstvo spôsobov, ako priamo aj účinne komunikovať s cieľovou skupinou skrytou za zavináčom a bodkou (@.). Hlavne po poslednom trapase s Outlookom, kedy sa zabudlo na skryté kópie a niekomu došlo to, čo malo dôjsť inému, inému nebodaj nedošlo nič alebo došlo niečo úplne iné, rozbité a bez obrázkov – nefungujúce. V gmaile vás naopak otravujú kruhy+, kocky, dlaždice a nové návrhy… – to všetko si pýta profesionálnejšie riešenie.

Otázkou však je, čo je to TO profesionálne riešenie!? Ako byť milý slovenský „postpoštár“?

 

Chce to systém: všade dostupný, bez inštalácie, nezávislý na platforme, samozrejme, bezpečný a prehľadný. Chce to jednoduché a komplexné riešenie na odosielanie hromadných emailov.

Toto všetko je klasika a profesionálne systémy fungujú lepšie než predstava klienta o ich fungovaní.

Editovať texty, importovať a upravovať obrázky, hotové vlastné HTMLká, alebo si funkciou drag and drop vytvoriť vlastný responzívny template, to je povinné must-have. Podobne ako bezpečne a rýchlo importovať pokojne aj 153Mb databázu napojenú na in a out subscriberov. Šifrovanie citlivých údajov, všemožná personalizácia, všemožné nastavenia:

  • Riadené kampane
  • Možnosť využitia rôznych typov komunikácie
  • Vysoká kapacita a doručiteľnosť
  • A/B/C/D… testing
  • Dynamický obsah a segmentácia
  • Prepojenie na sociálne médiá
  • Náhľady a printscreeny
  • Grafické vizualizácie
  • Automatické rozposielanie
  • Sledovanie a vyhodnotenie správania recipienta (web-tracking)
  • Prepracovaný, detailný reporting (údaje, ktoré už skoro nie je na čo využiť)
  • Návrhy na vylepšenia

U nás v Elite sme si prešli používaním rôznych emailingových „poštárov“. Od vlastnoručne vykódených, putsmail a iné mail, cez free aj zadaný Mailchimp až po profesionálne systémy Apsis, Unica či Silverpop.

Všetko je to o preferenciách a predstave klientov – od bánk, cez operátorov až po politické strany, mobilné aplikácie či selfpromo.

 

Silverpop

Ako súčasť portfólia IBM znižuje zložitosť omnichannel marketingu. Cloudový marketingový poskytovateľ pre behaviorálny emailový marketing a lead manažment. Využíva všetky možné dáta z rôznych zdrojov o užívateľoch, o ich individuálnom správaní. Pritom spracováva personalizované interakcie v reálnom čase. Silverpop je ideálna voľba pre veľké firmy a pre odosielanie komplikovaných riešení, kde je nutné pracovať s templateom v template. Navyše je systém priamo napojený na viacero API. Aj preto s ním pracuje viac ako 5 000 nadnárodných značiek po celom svete. A to všetko s perfektným supportom.

 

Apsis

Ponúka účinnosť a myšlienky pre úspešný email. Jednoduché použitie, intuitívny a nákladovo efektívny. Najpoužívanejší emailingový systém v Škandinávii, ktorý našiel uplatnenie aj v ďalších viac ako 50 krajinách sveta. APSIS je jedným z najviac intuitívnych biznis riešení pre email. Lákadlom je pomer cena/výkon a prehľadnosť systému. Ideálne pre klientov, ktorí sú chcú emaily riešiť inhouse.

 

UNICA – IBM eMessage

UnicaSystém, ktorý podporuje celý marketingový životný cyklus od nápadu až po analýzu kampane. Je to presné a personalizované odosielanie elektronickej pošty. Vytvorenie samostatných kampaní, efektivita, rovnako ako integrácia týchto komunikačných kanálov do prepojených kanálov marketingových stratégií. Hlavnou výhodou UNICA je priame napojenie na IBM CRM a vytváranie rôznych segmentov. Nie je teda už potrebné importovať a exportovať databázy.

 

Mailchimp

MailchimpMailchimp patrí medzi najpopulárnejšie nástroje email marketingu. Je určený hlavne pre menších podnikateľov, ktorí začínajú a nemajú veľa skúsenosti s tvorbou, odosielaním a analyzovaním emailingovej komunikácie. Otestujte si sami ☺. Mailchimp si môžete vyskúšať a otestovať, pretože registrácia je free a aj odoslanie 2000 pokusov.

 

Elite emailing

Elitesolutions Email Náš interný emailingový systém. Neobsahuje funkcie, ktoré nie sú podstatné pri odosielaní emailov. Je hlavne vytvorený pre jednoduché používanie a rozposielanie emailingovej komunikácie. Stačí importovať HTML, vybrať databázu, vyplniť základné parametre a odoslať.

 

Čísla a štatistiky hovoria za výsledky. Ľudia radi prijímajú relevantný kontent. Radi dostávajú to, čo si vyžiadali marketingovým (sú)hlasom. Komunikujte s tými, ktorí chcú komunikovať.