15 dôvodov, prečo firmy potrebujú mobilnú aplikáciu

Dôležitosť mobilných telefónov v našom každodennom živote a činnostiach je nespochybniteľný. Neustále prebieha obrovská transformácia mobilných telefónov, ktoré už dávno nie sú iba bežným komunikačným zariadením. Získali si mimoriadnu pozornosť jednotlivcov aj firiem so zreteľom na ich neustále rastúce možnosti… Pokračovať v čítaní →

Homeoffice? To je celý deň bez podprdy

Aj takéto odpovede dal veľký prieskum o našom dvojmesačnom eliťáckom homeofficovaní počas koronakrízy. Slovo korona na nás vyskakuje pomaly aj z konzervy, ale nepomôžeme si. Stala sa témou č. 1 a zasiahla kompletne všetkých. Aj nás, Eliťákov. Prísne štátne nariadenia… Pokračovať v čítaní →

Nápady neprichádzajú “z brucha”. Ako vyzerajú kreatívne postupy našich kreatívcov?

Vraj dlhé články sa nikomu nechce čítať. Tento krátky nebude, lebo sme v ňom nechali našich copywriterov, aby vám porozprávali o tom, ako vymýšľajú kreatívne koncepty. Ak vás zaujíma, aké metódy im uľahčujú kreatívny proces, tak to zvládnete až do konca 🙂

Inšpirujte sa, ako rozbehnúť úspešný influence marketing na TikToku

Naštartovať kvalitnú kampaň zacielenú na mladých ľudí dnes už nemusí byť náročné. V čase, keď dnešní mileniáli masovo opúšťajú “zastaralé sociálne siete”, mladá sociálna sieť – TikTok – je na vzostupe a ponúka nové možnosti interaktívnej komunikácie, nielen pre bežných… Pokračovať v čítaní →

Ako postupovať pri vývoji mobilnej aplikácie? Poďme krok za krokom

Príprava mobilnej aplikácie je jednoduchá, ak máme k dispozícii jasné zadanie. To vytvárame spolu s klientom a snažíme sa zvážiť všetko, čo by mohlo mať dopad pre budúce využívanie aplikácie. Z našej strany dávame klientom rôzne odporúčania ako napr. zváženie kompatibility, bezpečnosti, možných vylepšení a pod. Nasleduje nacenenie projektu a po odsúhlasení ponuky klientom začíname so samotným vývojom.

Korona ukázala to najlepšie i najhoršie, čo dokáže reklama ponúknuť

Prešli sme si obdobím, ktoré bolo bezpochyby najväčšou výzvou reklamného priemyslu. Ešte pár dní pred vyhlásením mimoriadnej situácie nám v hlave ani nenapadlo, aké obmedzenia nás očakávajú a ako sa na ne môžeme pripraviť. V kríze sme utopili zmysel pre… Pokračovať v čítaní →

Social Juice – Marec/Apríl 2020

Hlásime sa vám opäť z prostredia našich kuchýň, obývačiek a improvizovaných domácich pracovní. Po dlhých týždňoch strávených v polohe “sedmo” a “ležmo” nám konečne svitá na lepšie časy v podobe uvoľňovania opatrení. Ako však COVID-19 ovplyvnil udalosti a technologický vývoj… Pokračovať v čítaní →

Vybrali sme pre vás naše obľúbené knižky o marketingu

Ruku na srdce, kedy ste prečítali viac knižiek ako počas “karantény”? Či ani nie? Nevadí, stále to môžete dobehnúť a aby sme vám to uľahčili, vybrali sme pre vás naše najobľúbenejšie knižky o marketingu. 

Máte predstavu, koľko stojí vytvorenie aplikácie? Tento článok vám poradí

Je ťažké povedať, na čo ešte v dnešnej dobe nebola vymyslená mobilná aplikácia. Tie prenikli do všetkých sfér a predstavujú jednoduchý a dostupný nástroj pre realizáciu nápadov v rámci firiem či startupov. Ale aj skúsený marketér môže ľahko pohorieť na odhade nákladov, ktoré sú s výrobou aplikácie spojené. Pritom stačí zvážiť zopár jednoduchých faktorov, ktoré najväčšou mierou ovplyvňujú konečnú cenu. Sľubujeme, že po tomto článku budete mať o tom, ako prebieha nacenenie aplikácie pomerne jasnú predstavu.

Pravdy o atopii úspešne búrajú mýty

Ešte začiatkom roka 2017 bol spustený projekt s názvom Pravdy o atopii. Že nejde len o jednorazovú aktivitu dokazuje mimo iného aj jeho neustále napredovanie. Za projektom stojí značka Bioderma a reklamná agentúra Elite Solutions, ktorá stála pri zrode myšlienky a spoločne s klientom vytvorila contentový portál s odborným obsahom podaným ľudskou rečou.

Social Juice – Február 2020

Mimoriadný stav si žiadá mimoriadný obsah! Zostaňte preto doma, pohodlne sa usaďte alebo uložte, zoberte si do rúk teplý čaj a vychutnajte si porciu šťavnatých noviniek zo sveta social media marketingu.

Koronavírus nakazil aj marketing značiek

Nie je nič, čo by marketing z aktuálneho diania nedokázal reflektovať. Státisíce značiek po celom svete sa opierajú o aktuálne dianie doma i vo svete a ťažia na témach v spojení so svojimi produktami a službami. Reakčný marketing je v… Pokračovať v čítaní →

« Staršie príspevky

© 2020 Elite Blog — Powered by WordPress