Tie mesiace práce a tisícky poslaných mailov a správ sa nakoniec v dobre obrátili. Spolu s českým O2 sme 18.novembra spustili jednu z najväčších premien v komunikácii operátora. Inšpiratívny predaj. A čo to vlastne je?

Hravý spôsob komunikácie

O2  vám ukáže, ako si merať kalórie či športové výkony a zapnúť chladničku či nastaviť teplotu kúrenia na chate ešte pred svojim príchodom. Alebo ako ostať v obraze o tom, kde sa nachádzajú vaši blízki. Už vám nebude predávať služby či telefóny a tablety. Ponúkne vám zážitok s nimi spojený.

Inšpirácie na každý deň

16 životných situácií sme zhmotnili na www.o2.cz/inspirace. Portál dáva zákazníkom množstvo tipov, ako tieto  situácie vďaka novým technológiám vyriešiť alebo zjednodušiť. Slúži i samotným predajcom, ktorí v ňom vedia okamžite vytvoriť zákazníkovi kombináciu podľa jeho potrieb.

Atraktívne a interaktívne predajne

Štyri pilotné predajne – dve v Prahe, v Liberci a v Mladej Boleslavi –  sme zbavili klasických komunikačných materiálov a brožúr. Namiesto toho vás v nich privítajú predajcovia s tabletmi, interaktívne panely s  aplikáciami a videami, ktoré umožňujú zákazníkom vyskúšať si inšpirácie na vlastnej koži. A nesmie chýbať  nový branding v podobe polepov, plagátov a samolepiek.

V pilotnej fáze sa tak môžete nechať inšpirovať na šiestich typoch panelov:

S Inspirace pro sport si vyskúšate meranie srdcovej frekvencie cez smartfón

Inspirace pro dům vám umožní vyskúšať si inteligentné ovládanie domu pomocou smartfónu, vrátanie zapínania svetiel, sťahovanie žalúzií alebo sledovanie obsahu z bezpečnostnej kamery

Inspirace pro zábavu vám ukáže možnosti domácej zábavy ako O2 TV, zdieľanie hudby a fotografií, zálohovanie svojich cenných momentov

S Inspirace pro finance sijednoduchou uhradíte virtuálnu faktúru pomocou mobilnej aplikácie a QR kódov

Inspirace pro komunikaci prezentujú jednoduchosť videotelefonovania medzi tabletom a smartfónom

A Inspirace pro podnikání inšpiruje hlavne podnikateľov a ukazuje im, aké jednoduché je zdieľanie a synchronizácia dokumentov, kalendárov, poznámok či e-mailu.

Všetky interaktívne prvky na predajni sú postavené na custom aplikáciách v smartfónoch a tabletoch. Komunikáciu medzi smartfónmi a prislúchajúcimi LCD obrazovkami zabezpečujú custom servery, ktoré sú určené pre každý panel. Tie nám navyše poskytujú detailné štatistiky používania, ktoré vyhodnocujeme pre ďalšie smerovanie projektu.

Paperless systém

Tím, že sme predajcov odbremenili od klasického papierového sales-u, prechádzajú vybrané predajne postupne na paperless systém. Koniec koncov tak novým konceptom tak trochu šetríme i lesy. Aspoň tie české ;).

Je to len začiatok

Celý koncept sme spustili len pred dvoma týždňami a stále pracujeme na nových vylepšeniach. Už teraz vyhodnocujeme real-time dáta, ktoré získavame z používania prvkov konceptu na predajniach a webe, čím usmerňujeme podobu konceptu v budúcnosti.  Súčasne pracujeme na ďalších možnostiach inšpirácie a pripravujeme sa na prípadné rozšírenie konceptu na ďalšie predajne v celej ČR.