final-cover
10. augusta 2016

Stories. Stories everywhere

Stories na Instagrame sú už v plnom prúde. Sú horšie než Snapchat?

gen-z-ilustracia2
13. júla 2016

Ako robiť reklamu pre ľudí, ktorí reklamu nenávidia?

lubo
13. mája 2016

Dnes už môže byť fotografom každý! Na Instagrame

Ahojte, som @lubola a nie som fotograf. Nemám techniku za tisícky eur, fotím iba na svoj iPhone a prednedávnom som nevedel urobiť fotku tak, aby na nej nebol môj palec.

dida elite
19. apríla 2016

Moje prvé kroky vo „svete marketingu a reklamy“

Ako som prišla do Elite? Študovala som marketing a reklamu už pár rokov, nejaký ten čas ešte bol (a stále je) predo mnou, no premýšľala som, stačí to? Určite nie. Chcela som prax, chcela som sa podieľať na reálnych zadaniach, pracovať s reálnymi klientmi, robiť reálne veci. Vyskúšať si tú prácu v skutočnosti a vidieť, ako to v reklamnej agentúre chodí, zistiť, či je to naozaj tak, ako si to predstavujem. Škola ti totiž takéto veci nedá. Poskytne ti teoretický základ, no o praxi môžeš iba premýšľať a domýšľať si, ako to asi v skutočnosti je.

superman-1120149_640
15. marca 2016

Co vlastně dělá takový social media manager?

Práce se sociálními sítěmi vyžaduje od člověka extrémní nasazení, řadu dovedností z různých oblastí a kreativitu při řešení krizových situací. Jakou fiktivní postavu nám jen tyto charakteristiky připomínají…

social blog elite nmi
23. februára 2016

Tři velké pravdy z NMI 2016

To, že se vývoj sociálních sítí posunul od Facebooku ke Snapchatu, jejich obsah od obrázků k videu a šíření smartphonů, je stále rychlejší, není pro mnohé překvapivé.

keyviz-mailingy
18. februára 2016

3 tipy, ktoré osviežia váš newsletter

Dnes sa pozrieme na 3 vychytávky, ktoré mailingový svet ponúka už dlho, ale nie každý si uvedomuje ich silu.

Elite_blog_fotka_0046_MARKETING-ZAJTRAJSSKA
20. januára 2016

Marketing zajtrajška: predpovede pre rok 2019

S koncom kalendárneho roka prichádzajú dve konštanty, ktoré existovali v našej spoločnosti už od nepamäti. Prvou z nich sú predsavzatia – odhodlané rezolúcie so životnosťou dva týždne o tom, ako na sebe budeme zas celý rok pracovať, začneme chodiť do posilňovne, naučíme sa štrikovať, snowboardovať a hovoriť po taliansky.

rp_ano-576x1024.jpg
14. januára 2016

Rozdávať na vianočných trhoch dvojité porcie? Aľé, to ako toto??

Ako vzniká netradičná offlinová kampaň na vianočných trhoch? Začalo to TV spotom nášho obľúbeného klienta, Tesco mobile. Klient spustil pred Vianocami kampaň prezentujúcu jednu z hlavných výhod operátora – dvojnásobný kredit pri každom dobití. Videá poňali netradične a kampaň mala veľký úspech.

all
21. decembra 2015

Co nás může naučit p*rno?

Úvodní poznámka: K sepsání tohoto textu jsem byl donucen pohrůžkou fyzickým týráním. Na Internet Rulezz 2016 v Bratislavě jsem totiž na tohle téma povídal na přednášce a zřejmě zasáhl některé z přítomných marketérů přímo do srdce. Nebo do slabin. Ti si na svůj intenzivní zážitek stěžovali kolegům, kamarádům a příbuzným, kteří pak posílali do Elite zlámané tužky a koňské hlavy, že na ně se nedostalo, že to není fér, že už je normální porno nebaví a že chtějí mít taky takovou výmluvu pro sledování porna v pracovní době v kanceláři své korporace, jako ti šťastlivci, již mou prezentaci utrpěli naživo. Máte to tedy mít!

peto digi
16. decembra 2015

Kedy je onlinu priveľa

Stále zväčšujúca sa množina buzzwordov v online marketingu poslúžila ako inšpirácia na zamyslenie sa nad touto témou. Napriek vysokému zameraniu na rozširovanie online komunikácie však zabúdame na podporu kanála, ktorý tu bol ešte pred vznikom internetu. Hovorím o retaile – ako o veľmi dôležitom predajnom, ale aj prieskumnom kanále.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
23. októbra 2015

Ako som uprednostnil stáž pred istou prácou

Predstavte si, že si pár mesiacov po návrate zo zahraničia hľadáte svoju vysnívanú prácu. Denne reagujete na pracovné ponuky, snažíte sa získať job v reklamnej brandži napriek tomu, že ste vyštudovali právo.

Fight_1200X628
12. októbra 2015

ŠOKUJÚCE! Medzi Elite SK a Elite CZ sú veľké rozbroje!

V Elite sa to už nedá vydržať! Situácia v agentúre je vážna, ovzdušie by sa dalo krájať. Všetci makajú, potia sa a bažia po nových zadaniach a klientoch. Nie je to však pod nátlakom šéfa.

adam
21. septembra 2015

Elite očami zelenáča

Aký je to pocit dostať svoj prvý väčší job alebo prvú pochvalu od klienta? V tomto blogu sa rozpíšem o tom, ako to vyzerá zvnútra bratislavskej reklamnej agentúry.

Web Kozlovna Home
17. septembra 2015

Výzvy sú ako pivo. Čím väčšie, tým lepšie.

V Elite máme radi pivo. A máme radi aj výzvy.

Elite Drink Dream Team
5. augusta 2015

Prečo nikdy nechodiť s grafikom z Elitu

Chodiť s grafikom môže byť fajn. Ale chodiť s grafikom z Elitu, to je na nevydržanie! Ak sa pýtaš prečo, tak…

lost-phone
14. júla 2015

Stratiť radšej smartfón alebo peňaženku?

Ako dôležité sú pre vás osobné doklady alebo smartfón? Je horšie stratiť jedno alebo druhé?

fotka
10. júna 2015

Ako sa robí kampaň bez jediného slova?

Do tej netradičky pôjdeme. To sú slová klienta, ktoré vyvolávajú nefalšovanú pracovnú eufóriu. Pocit, že naše bláznivé nápady dostávajú zelenú, je super odmenou za dlhé brainstormingy a tendrové večery strávené v office. Inak tomu nebolo ani pri road-show so štvoricou spontánnych mímov.

drinkbox vizual
22. apríla 2015

Treba myslieť na seba (a robiť bočné projekty)

DrinkBox, Yomnon, drone lietajúci pod hradom. Hráme sa s nápadmi, ktoré nespadajú priamo pod zameranie reklamnej agentúry. Nie je za tým nedostatok práce, ani nuda. Sú lepšie dôvody, prečo je dobré pustiť sa v práci do iných nápadov.

Accounti_heros
8. apríla 2015

Dobrý account naozaj nie je samozrejmosť

Kto je account manager som sa snažil vysvetliť v jednom z našich predchádzajúcich blogov. Po dlhšej dobe sa k spojovníku či “svalom” každej agentúry vraciam opäť. Rád by som vyvrátil jeden mýtus, a to, že accountom môže byť každý. Často v tomto omyle žijú mnohí kolegovia accountov, študenti, ktorí by sa accountom raz chceli stať i niektorí klienti. V pár riadkoch nižšie by som vám rád povedal, aký je rozdiel medzi obyčajným accountom, a tým, ktorého by najradšej všetci na rukách nosili.

Ak chceš byť dobrý account, tak určite čítaj ďalej. Ak nechceš, čítaj tiež. Pár rád sa ti môže hodiť pri akejkoľvek inej práci.

Emailová pošta
18. marca 2015

Ako ušetriť na 1 milióne známok #alianciazapostarov

Je to jednoduché. Stačí prísť do pobočky rýchlej a spoľahlivej slovenskej pošty. Vystáť si dlhý rad a podebatiť s ľuďmi, ktorí majú už 5 rokov MHD zadarmo. Pred okienkom si nevšímať kadejaké 90´s žreby, čo sľubujú 3x výhru či roztočenie kolesom. Kúpiť milión známok k vášmu miliónu obálok.

Alebo sa tomuto offline riešeniu vyhnúť a využiť modernú silu a súčasný potenciál EMAILU.

n
26. februára 2015

To najzaujímavejšie, čo doma máme

Alebo 10 najzaujímavejších podujatí z marketingovo-mediálo- IT – dizajnového sveta, ktoré sa konajú tento rok na Slovensku. Tento blog nemá byť o tradičných marketingových konferenciách, na ktorých sa opäť stretneme. Ak ste z reklamy alebo raz chcete v niektorej pracovať, určite klikajte a sledujte rulezz.sk. Klientska strana sa najčastejšie stretne zase na Trend či HN konferenciách. Sľubný program hlási aj Marketing Life. Určite ich nepremeškajte. A my sa v našom blogu pozrieme na trochu neformálnejšie akcie, ktoré môžu kreativite, novým nápadom a inšpirácii pomôcť rovnako, ako dobre známe konferencie.

843x403-20-percent
18. februára 2015

Modré appky

Jednou z oblastí, ktorým sa naša agentúra intenzívne venuje je aj vývoj mobilných natívnych aplikácii na platformách iOS a Android.

Naším najväčším klientom na slovenskom trhu je nepochybne slovenské O2, pre ktoré sme pripravili celú radu, či už nosných, alebo eventových aplikácií.

shutterstock_131950643
10. februára 2015

České konference, které nechcete minout

Rok 2015 bude na různé konference týkající se marketingu velmi bohatý. Přinášíme přehled těch, na které se stojí za to vydat. Zahrnuli jsme nejen Českou republiku, ale i Maďarsko a Německo. Některé ještě nemají zveřejněné veškeré info, jakmile ho zveřejní, budeme příspěvek updatovat.

Nationwide dead kid
2. februára 2015

Super Bowl 2015: 7 najlepších reklám + 1 FAIL

Každý rok býva Super Bowl sviatkom všetkých športových a reklamných nadšencov. Uznávame, šport nás baví, ale reklamou žijeme. Vyberáme teda TOP reklamy tohtoročného Super Bowl.

greenpeace
26. januára 2015

Ako vznikajú kampane so srdcom

Radi sa púšťame do vecí pro bono. Preto sa našimi partnermi a tiež priateľmi stali Greenpeace, či Depaul, a preto sme na pár mesiacov poskytli časť nášho priestoru pod Bratislavským hradom tímu Kreatívneho rána. A my sme si za odmenu zlepšili karmu 🙂

fb_post_blog_fazy
20. januára 2015

Ak sa vám má e-mail zobrazovať správne, kliknite sem

Môžu to byť napríklad tabletky na erekciu (samozrejme, vašu e-mailovú adresu majú čisto náhodne), nahé fotky tenistky alebo výhra jedného milióna dolárov z Veľkonočných ostrovov (kde stačí poslať len rodné číslo, účet, meno a adresu). Môže to byť aj priateľský e-mail, ktorý treba rozoslať do 24 hodín minimálne desiatim kamošom, inak sa niekomu dačo zlé stane (odstrániť z kontaktov). My však máme na mysli niečo iné. E-mailový newsletter ako sofistikovanejšiu podobu priamej komunikácie so zákazníkom.

IMG_5664
15. januára 2015

Ako sme podpálili Santu

Boj s vianočným ošiaľom sme potiahli do úspešného konca. Dôkazom sú ocenenia Online kampaň mesiaca, Banner mesiaca a státisíce prehratí na YouTube.

tumblr_inline_nfnudcMCMD1t2vbov
8. januára 2015

Ako vidí stáž študent a ako agentúra.

Tento rok sa na Cirkulátore neučili len študenti, ale aj agentúry. Aspoň tá naša určite. O tom, ako trochu skreslene vidia stáže dnešní študenti. O tom, ako ich okolie neučí odprezentovať sa.

Paradise concept.
12. decembra 2014

Najlepší barman v hre

Náplň našej práce je rôznorodá a vždy inak zábavná – vymýšľame, tvoríme aj testujeme. Popri aplikáciach, hrách, či grafikách sme vo voľnom čase vytvorili projekt, pri ktorom tieto povinnosti nabrali nový a ešte atraktívnejší rozmer.

2
28. novembra 2014

Jak dělat obchod na internetu?

Na tohle téma existuje nepřeberné množství návodů, rad, tipů, triků. Některé jsou užitečnější, jiné méně, něco jsou jen snůšky nesmyslů. Tohle není a nemá být návod na úspěch ani soubor rad, takže jestli hledáte něco na způsob „10 jednoduchých způsobů, jak vydělat na internetu milion“, nečtěte tenhle text, žádný milion vám za to nedám.

IMG_2934
30. októbra 2014

Elite na ShopRoku Meeting 2014

Viléma Rubeše v hlavě udržíte vždy, to je bez debat. Ale jak je to se zapamatováním konkurenčních značek? Kolik jich udrží v hlavě váš zákazník? Právě to bylo tématem prezentace, kterou jste mohli vidět na ShopRoku Meeting 2014 v Praze, který již tradičně nabídl mnoho zajímavého nejen z oblasti e-commerce.

3
24. októbra 2014

Lenovo tam bolo, bola raz jedna misia

Za siedmimi horami a pod jedným hradom, bola raz jedna digitálna agentúra. Tej prišlo príjemne netradičné zadanie od dvorného klienta O2 Slovensko. Rozdať 100 smartfónov Lenovo a odprezentovať značku nielen ako výrobcu notebookov. A tak si v agentúre zmysleli hľadať smartfóny v teréne na štýl overeného geocachingu. Nech sa hráči trochu potrápia a na chvíľu vybehnú do ulíc na čerstvý vzduch od svojho FB, YT a iných internetov

1
1. októbra 2014

Prečo je fajn mať 1000 Filipov

My aj mnohí vo svete sme si to predstavili a rozhodli sme sa vyskúšať vec s ťažko preložiteľným anglickým názvom crowdsourcing (skupinozdrojovanie?:). A rovno pre nášho najpovolanejšieho klienta, ktorý si zakladá na blízkom a priateľskom vzťahu s jeho fanúšikmi – O2 Slovensko. Operátor, ktorý chce a snaží sa počúvať svojich zákazníkov. Lebo kto nepočúva, múdry z neba nespadol.

peta 2
16. septembra 2014

Stážistka Peťa

Začiatok môjho príbehu: pondelok, 9:00, Mikulášska 5. Trošku stres a mnoho očakávaní. Sama som nevedela, čo príde a čo ma neminie. Vyjsť hore schodmi do Elitu pod hrad nebola žiadna sranda. Ranná káva ako povinná jazda a potom prišli tváre a mená nových kolegov. Po úvodných formalitách maily, maily a ešte raz maily. Hromada mailov, ktoré sa stali každodennou realitou, ma v prvý deň naozaj zaskočili. Ale práca v agentúre je už taká. Je to boj a ja som prišla bojovať – o svoj kúsok miesta v reklamnom svete! 🙂

acounting_elitesol[2]
28. augusta 2014

Account manager

Preposielač mailov. Ten čo je stále na Facebooku. „Dievča“ pre všetko. Človek zodpovedný za chod projektu. Naháňač timingu a kolegov. Kamarát všetkých klientov. Kto je to ten account manager? Čo robí? Ako to vlastne je?

IMG_8792
29. júla 2014

Zpověď Korunní – Pokaždé jinak

Dnes s Jiřím Strachem, který je již mnoho let stálicí mezi českými režiséry a v kontrastu se svým příjmením je považován za jednoho z nejlaskavějších. A my jsme si ho vybrali pro novou kampaň minerální vody Korunní. Jak vnímá svět reklamy?

obrazok
30. mája 2014

Aj klient spokojný aj zamestnanci vyhratí do zbláznenia

2048. Hra, ktorá ovládla svet a aj nás. Až natoľko, že sme si vymysleli vlastnú verziu pre klienta, aby sme sa jej vymýšľaním a testovaním mohli zabávať aj v práci. A šéf na to nemohol mať námietky ☺

IMG_1337-770x577
13. marca 2014

Náš office sa stal showroomom mladých umelcov

Stále máme pár prázdnych miestností, plno nepomaľovaných stien a rôzne zákutia, ktoré čakajú na svoju šancu. A chceme ich oživiť. Ak teda poznáte niekoho, kto by sa chcel u nás vyblázniť, radi mu naše priestory poskytneme ako showroom☺. Len nám dajte vedieť.

job-search-sxsw
26. februára 2014

Podujatia, ktoré sa oplatí vidieť tento rok alebo aspoň raz za život

Hoci väčšinu dňa fungujeme online – maily, mobily, Facebooky a všetky tie internety – na nič sa netešíme viac, ako na podujatia, akcie, konferencie, kde stretneme kamarátov a nových zaujímavých ľudí v reálnom priestore aj čase. Dali sme za nás dokopy pár tipov na konferencie či workshopy z oblasti marketingu a digitálu, kde sa rozhodne oplatí tento rok ísť. Také akcie ako Rulezz či Internet je sexy nebudeme spomínať, v našom svete sú už akosi samozrejmosťou. Ale kam ešte okrem nich zájsť u nás aj v zahraničí?

foto_accounti
14. februára 2014

Rok 2014 bude o tom, na čo sme za posledné roky pozabudli

O trendoch, ktoré budú vládnuť tento rok v marketingu alebo sales-e bolo toho popísaného dosť. S niektorými súhlasíme na 100%, u iných si aj my radi počkáme na to, či sa naplnia.

Jedno je však z nášho pohľadu isté. Vracajú sa veci, o ktorých sme všetci vedeli, no akosi sme ich zabudli v posledných rokoch aplikovať. A ktoré to sú?

580383_10151527124949218_603802038_n
13. januára 2014

13 momentov, ktoré spravili minulý rok tým najlepším, aký sme zažili

Minulý rok bol plný zmien, úspešných i menej vydarených projektov. Nových tvárí v tíme aj na klientskej strane. Celkom určite však bol skvelý. Tu je pár momentov, ktoré spravili minulý rok tým najlepším, aký sme spoločne zažili:

960128_10151868823229001_675701607_n
18. decembra 2013

Dobrá párty dokáže zachrániť životy nevinným klientom aj agentúram!

Z dlhodobého pozorovania sme prišli na to, že je priam potrebné robiť v decembri oslavy. Vianočné, klientské, lokšové či vianočno-trhové, to je jedno. Len nech z ľudí aspoň na chvíľu opadne stres. A teda v duchu hesla „zachráňme čo najviac nevinných klientov a našich zamestnancov“ sme sa pustili do oslavovania naozaj vo veľkom štýle.

IMG_8528
9. decembra 2013

8 statočných agentúr, vyhrala to slovenská

Posledných pár mesiacov sme sa v Elite spoločne s našim novým klientom – českým O2 – venovali veľkému projektu. Cieľom operátora bol prechod od klasického predaja “gigabajtov” k predaju zážitkov, ktoré im tieto gigabajty ponúkajú.

1
4. decembra 2013

Ako sme s českým O2 vytvorili inšpirácie

sorry
3. decembra 2013

Od klasického predaja “gigabajtov” k predaju zážitkov

IMG_1337
28. októbra 2013

Prostredie, ktoré nás inšpiruje

Výhľad na mesto máme aj priamo v zasadačke. Rannú kávu si varíme v psychadelickej kuchyni. Šéfovu stoličku stráži sám Jack Nicholson. V našej pivnici je stretávka ďalších filmových hrdinov. Treba ešte niečo dodať?

Snímka obrazovky 2013-09-20 o 4.40.15 PM
1. októbra 2013

Ako sa zrodilo vesmírne dobrodružstvo

Nesnívali ste niekedy o tom, že si oblečiete skafander ako pravý kozmonaut, nasadnete do rakety a vydáte sa na ďaleké vesmírne dobrodružstvo? My v Elite áno. Ani na chvíľu nám však nenapadlo, že sa z každodenného digitálneho sveta presunieme tak vysoko.

php blog
23. augusta 2013

Vieš stavať majstrovské diela v PHP? Chceme ťa do tímu!

Hľadáme kolegu na stavbu veľkolepých webových diel. Ak ovládaš PHP a chceš získať nové skúsenosti pri práci na zaujimavých projektoch, čítaj ďalej!

peto-fotka
22. júla 2013

Náš stážista Peťo: “Ak človeka niečo baví, veľmi rýchlo sa v tom stane dobrým.”

Zaujímavá bola každá oblasť, v ktorej som sa niečo nové naučil. Stáž ale nebola len o sedení za počítačom. Veľa času som strávil aj spoluprácou a komunikáciou s kolegami. Ako highlight mesiaca by som spomenul účasť na brainstormingoch pre viaceré veľké projekty, ktoré sa v budúcnosti plánujú.

zla kvalitka_Elite blog
31. mája 2013

Premenili sme bielu stenu na kreatívnu s príbehom

Napokon zhodli sme sa na tom, že panoráma mesta bude vhodnejšia do zasadačky, ktorá je kuchyňou našich kreatívnych nápadov. Medzi strohými bielymi stenami je ťažké nájsť inšpirácie pre nové nápady. Mimochodom vedeli ste že, modrá farba symbolizuje spoľahlivosť, zodpovednosť a stabilitu?

grafik-na-hrad
3. mája 2013

Zn. hľadáme grafika na hrad

V našom kráľovstve kreativných nápadov sa uvoľnilo miesto pre novodobého maliara. Áno, hľadáme grafika alebo grafičku! A nemusí byť ani urodzeného pôvodu:)

Galéria
28. apríla 2013

Hlasujte za najlepšiu kresbu mladých umelcov

Zavolali sme si na pomoc, šikovných mladých ľudí, aby nám navrhli maľby do galérie. Dostali od nás zadanie, ktoré krásne vypracovali. Avšak nastal jeden vážny problém. Každému z nás sa páči niečo iné. Nevieme sa zhodnúť, ktorá maľba je tá “pravá”.

tumblr_mcqtimU2tn1r36r0wo1_500
17. apríla 2013

Zn. hľadáme nového programátora!

Koho hľadáme?

Možno práve teba! Tvojou úlohou bude návrh a vývoj webových aplikácií v prostredí skriptovacieho jazyka PHP s využitím frameworku CakePHP a SQL databázami. Veci, v ktorých sa nevyznáš ťa radi priučíme. A ak máš čo naučiť nás, budeme ťa počúvať!